Kako? S Memocedom je lako. Potreban vam je printer i Memoceda i to je to.
Za djecu slova predstavljaju na početku čudne simbole, a zamislite kakve su im onda tek riječi. Prve riječi zato nauče vizualno napamet – MAMA, TATA, AUTO, KUĆA itd. te im one postaju dijelom njihova “vizualnog rječnika”. A što ako se pojavi neka nova riječ koja nije među “poznatima”?
Ovaj besplatni dodatak igri krati proces do usvajanja procesa sinteze riječi (sposobnosti spajanja glasova u riječ), što je glavni preduvjet uspješnog čitanja i pisanja. Djeca osvajaju kartice, žetone i dodatne bodove, a pasivno vježbaju glasovnu sintezu, bez prisile.
Skinite PDF s riječima i isprintajte 1 riječ na 1 A4 papir
Odaberite riječ, presavinite papir po sredini i ovisno o tome s kojim slovima (velikim ili malim) igrate odaberite stranu papira
U igru uključite slova iz odabrane riječi, a papir s riječi stavite kraj postavljenih kartica za igru memory
Uzmite onoliko žetona koliko ima mjesta ispod riječi i postavite ih neotkrivene
Kada prvi igrač pronađe par ili tris s nekim slovom iz riječi osvaja žeton i dodatne bodove
Skinite PDF s riječima i isprintajte 1 riječ na 1 A4 papir
Odaberite riječ, presavinite papir po sredini i ovisno o tome s kojim slovima (velikim ili malim) igrate odaberite stranu papira
U igru uključite slova iz odabrane riječi, a papir s riječi stavite kraj postavljenih kartica za igru memory
Uzmite onoliko žetona koliko ima mjesta ispod riječi i postavite ih neotkrivene
Kada prvi igrač pronađe par ili tris s nekim slovom iz riječi osvaja žeton i dodatne bodove
Zaštita Vaše privatnosti iznimno nam je važna. U nastavku je izjava o zaštiti privatnosti koja objašnjava koje podatke prikupljamo i kako ih upotrebljavamo dok pristupate sadržaju naše web stranice.
• Prilikom pregleda sadržaja na našoj web stranici ne prikupljamo osobne podatke, ili bilo koji podatak povezan sa konkretnim uređajem kojeg koristite kada pristupate našim stranicama kao neregistrirani korisnik.
• Prikupljamo samo osnovne statističke podatke o posjetima web stranici bez navođenja bilo kojeg osobnog podatka, ne pratimo kretanje korisnika.
• Nismo povezani s trećim stranama ili web-servisima, ne prodajemo, mijenjamo ili na neki drugi način prenosimo trećim stranama Vaše osobne podatke ili podatke vezane uz korištenje naše stranice.
• U slučaju kada trebamo Vaše podatke radi identifikacije i kontakta, iste ćemo zatražiti i koristiti isključivo uz Vašu suglasnost, a o čemu možemo voditi uzajamnu evidenciju. Podatke koje prikupimo koristit ćemo samo u cilju ostvarivanja i evidentiranja komunikacije s Vama te da Vam doživljaj kupovine učinimo jednostavnijim, osim ako je prikupljanje informacija propisano zakonom.
• Naši proizvodi ne sadrže skrivene linkove na druge web stranice osim na službenu stranicu našeg obrta.
• Svi linkovi javno su prikazani u svrhu poboljšanja informiranja naših korisnika.
• Na Vaš zahtjev brišemo sve podatke koje imamo o Vama sukladno GDPR pravilniku. Zahtjev nam možete uputiti putem maila na info@vinvin.hr
• Pridržavamo pravo izmjene ove izjave o zaštiti privatnosti u slučaju potrebe. Preporučamo da povremeno provjeravate sadržaj ove izjave o zaštiti privatnosti.
• Ukoliko imate dodatnih pitanja o zaštiti privatnosti prilikom korištenja naših proizvoda, molimo kontaktirajte nas putem kontakt forme.
Naziv: VINVIN, obrt za grafički i web dizajn i ostale usluge, vl. Kazimir Samošćanec, Bubnjaračka 14, 10090 Zagreb
Skraćeni naziv: VINVIN
Sjedište: Bubnjaračka 14, 10090 Zagreb
OIB: 18216413028
E-mail: info@vinvin.hr
Kontakt telefon/mobitel: +385 91 950 8898
IBAN: HR1023600001102765739 Zagrebačka banka d.o.o.
Ovi uvjeti korištenja obaveza su Trgovca, da sukladno odredbi čl. 57 st. 1 Zakona o zaštiti potrošača, obavjesti Kupca o zakonskim propisima prije nego oni sklope pravovaljani ugovor na daljinu. Cilj je da na jasan i svima razumljiv način Kupac dobije sve potrebne informacije važne za zaključenje, izvršavanje te raskid ugovora.
• Trgovac je obrt za trgovinu i usluge pod nazivom “VINVIN” vl. Kazimir Samošćanec, Južna obala VI., 11, 10000 Zagreb, koja posluje na internetskoj stranici www.vinvin.hr. Detaljnije informacije vidljive su na početku ovog teksta.
• Kupac robe je fizička osoba tj. posjetitelj web shopa koja pošalje narudžbu Trgovcu i plati ju posredstvom usluga web trgovine jasno navedenim na web stranici Trgovca. Također Kupac može biti i pravna osoba, obrtnik, Trgovac pojedinac ili fizička osoba koja obavlja poslovnu djelatnost.
• Uvjeti korištenja čine dio ugovora sklopljenog na daljinu, zajedno sa specifikacijama i cijenom jednog ili više proizvoda. Ove uvjete Kupac će jasno morati potvrditi prije potvrde narudžbe, a one će nakon potvrde narudžbe zajedno s ugovorom biti poslane korisniku na njegov/njezin e-mail.
• Trgovac može i ima pravo bilo kada izmjeniti uvjete korištenja i vrijede od trenutka nakon objave na internetskim stranicama Trgovca, s tim da su za svakog Kupca pravovaljani oni uvjeti koje dobije u samom e-mail-u s narudžbom.
• Kada Kupac potvrdi narudžbu i izvrši plaćanje, ugovor se smatra sklopljenim, a Trgovac je obvezan Kupcu poslati potvrdu o primanju narudžbe na navedeni Kupcev e-mail u samoj narudžbi.
• Kupac je odgovoran za potpuno i istinito ispunjavanje podataka prilikom naručivanja proizvoda.
• Korištenjem usluga našeg obrta VinVin.hr trgovine prihvaćate ove uvjete. Ukoliko niste suglasni s uvjetima, molimo Vas da dalje ne koristite usluge ove stranice niti da naručujete naše proizvode.
• Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u danu u kojem je izrađena narudžba te ako je ista plaćena po zaprimljenoj ponudi do kraja dana. Naknadne ponude mogu se promijeniti bez prethodne najave i promijenjena ponuda ne utječe na prethodno napravljene narudžbe.
• Razlike u nijansama boja mogu se pojaviti zbog podešavanja prikazivanja i ovise o opremi kojom Kupac pogleda slike (tamnije/svjetlije, žarke/blijede nijanse); moguće razlike u nijansama boja ne znače da je proizvod nesukladan i Trgovac se ne može penalizirati zbog toga, pogotovo kad Kupac ima pravo povratka proizvoda u zakonskom roku.
• Podaci o proizvodima koje je moguće kupiti na www.vinvin.hr web trgovini podložni su bugovima, nepravilnostima u radu web aplikacije, tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl.
• Svi proizvodi prikazani na www.vinvin.hr su izrađeni u Hrvatskoj od strane Trgovca koji je bio naručitelj.
• Sve cijene prikazane na www.vinvin.hr ne uključuju PDV jer obrt VINVIN vl. Kazimir Samošćanec, nije u sustavu PDV-a prema čl. 90. st. 2 Zakona o PDV-u te PDV nije obračunat i stoga krajnji Kupac ne plaća PDV na prizvode Trgovca. Valuta prikazana na www.vinvin.hr je hrvatska kuna (HRK).
• U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Troškovi dostave pokazani su zasebno.
• U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
• Proizvodi se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja bez obzira na datum isporuke. Zadržavamo pravo promjene cijene ako nije navedeno drugačije.
• Narudžbom prihvaćate ove uvjete. Kupnju možete ostvariti samo ako ste punoljetni (18+).
• Za kupnju na web trgovini nije potrebna registracija i isključivo se može kupiti naše proizvode kao gost. Važno je samo da Kupac točno navede e-mail adresu kako bi nakon potvrde narudžbe i unosa podataka za dostavu Kupac mogao dobiti potvrdu narudžbe.
• U trenutku narudžbe proizvoda Kupac izjavljuje da pristaje na Uvjete poslovanja, cijene i rokove dostave navedene na stranici proizvoda.
• Proizvod može naručiti Kupac koji izjavljuje da je njegov identitet stvaran, da su podaci za isporuku točni (adresa, telefon, e-mail) i da u slučaju da su isti netočni, narudžba nije valjana
• Uporaba lažnog identiteta smatra se pokušajem prevare i Trgovac zadržava pravo da o tome obavijesti nadležne organe, blokira pristup korisniku, poništi popuste i onemogući pristup web stranici.
• Kod upisivanja podataka za dostavu nužno je upisati točnu adresu i broj telefona kako bi kurirska služba mogla pravovremeno kontaktirati Kupca prije dostave.
Načini plaćanja koji su trenutno dostupni na web trgovini su:
• Narudžba se smatra uspješnom u trenutku kada Kupac na e-mail dobije potvrdu narudžbe. Ukoliko Kupac ne dobije ovakvu e-mail poruku, molimo da pogleda u spam folder i provjeri je li narudžba možda završila tamo. Ukoliko naružba nije stigla na navedenu e-mail adresu Kupca molimo da pokuša ponovno izvršiti narudžbu.
• Ako Kupac odbije zbog nekog razloga primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Trgovac ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
• Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već do ulaza u zgradu.
• Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Okvirni je rok isporuke od 1 do 2 radna dana (u slučaju personaliziranih proizvoda rok isporuke je produžen na 2-3 radnih dana od potvrde narudžbe Kupca). Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava se vrši preko dostavne službe GLS, a dostava personaliziranih igara preko Hrvatske pošte. Svi paketi su osigurani te se za svaki paket izdaje prijemni broj (broj za praćenje pošiljke).
• Povrat robe trošak je Kupca.
• U slučaju da nije moguće uredno dostaviti naručene proizvode na adresu Kupca koju je naveo u narudžbi, Kupac sam snosi sve troškove dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje će podatke navesti prilikom provjere dostave narudžbe.
Ostali uvjeti dostave
• Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
• Kupac može (bi trebao) prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja paketa i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio. U slučaju da je roba oštećena Kupac može odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
• Kupac ima mogućnost da napravi fotografiju, telefonski nas kontaktira na broj 091 950 8898, te odmah pošalje na e-mail info@vinvin.hr svoje napomene.
• Kupac bi prilikom preuzimanja robe trebao potpisati otpremnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Kupac svojim potpisom time potvrđuje da je paket bio neoštećen i da je preuzet.
• Ukoliko Kupac vidi da postoji vidljivi nedostatak na proizvodu kod preuzimanja on nije dužan preuzeti proizvod, može odbiti primitak i ne snosi troškove dostave. U tom slučaju molimo Kupca da nam se što prije javi ili na mail info@vinvin.hr ili na broj telefona +385 91 950 8898 kako bismo u najkraćem mogućem roku poslali novi proizvod.
• Ako Kupac, nakon što je roba obrađena sa statusom „poslana“, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima obvezu o tome obavijestiti Trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
• Trgovac je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda koje se prodaju na web stranici www.vinvin.hr sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).
• Trgovac odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje je imao u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Trgovac odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
• Trgovac ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
Materijalni nedostatak postoji:
Nedostaci za koje Trgovac ne odgovara:
Pregled stvari i vidljivi nedostaci:
• Trgovac će na zaprimljeni prigovor Kupcu odgovoriti najkasnije u roku 14 dana i smatrat će prigovor potrošača valjanim ako kod pregleda proizvoda utvrdi da je prigovor sukladan Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
• Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Trgovca o nedostatku može po svom izboru:
• Troškove otklanjanja nedostatka i dostave proizvoda bez nedostatka snosi Trgovac.
• Trgovac odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
• Kad se nakon primitka proizvoda od strane kupca pokaže da proizvod ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Trgovca u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
• Trgovac ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari.
• Kupac gubi pravo raskida ugovora zbog nedostatka kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju (ne mora proizvod imati celofan, ali svi sastavni dijelovi proizvoda moraju biti prisutni) u kojem ju je primio.
• Po Zakonu o zaštiti potrošača Kupac može jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku 14 dana od točnog trenutka isporuke proizvoda.
• Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, mora Trgovca obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora
• Ugovor će se smatrati otkazanim u trenutku kada trgovac primi pisanu obavijest o čemu će obavijestiti kupca e-mailom.
• Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu roba koja je predmet ugovora predana u posjed
Povrat uplaćenog iznosa
• Ako Kupac raskine ovaj Ugovor, Trgovac će izvršiti povrat novca koji je primio od Kupca, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio Kupcevu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
• Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, Trgovac ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.
• Povrat novca Trgovac će izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu Kupac dostavi dokaz da mu je roba poslana nazad.
• Robu je Kupac dužan vratiti ili je predati Trgovcu na adresi Bubnjaračka 14, 10090 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora.
• Kupac koji zatraži jednostrani raskid ugovora dužan je snositi troškove povrata proizvoda Trgovcu.
• Sukladno čl. 77 st. 5 Zakona o zaštiti potrošača Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Trgovac po primitku vraćenog proizvoda utvrđuje postotke umanjenja iznosa povrata Kupcu uslijed umanjenja vrijednosti samog proizvoda.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
• VINVIN obrt za grafički i web dizajn i ostale usluge omogućuje Kupcima podnošenje prigovora putem pošte na adresu obrta, putem elektroničke pošte te se obvezuje odgovoriti na njih u roku od 15 dana od kada je prigovor zaprimljen.
• U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili ga prijaviti na platformi za internetsko rješavanje sporova u EU (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR)
• Eventualne sporove Trgovac i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.
Kontakt:
VINVIN, obrt za grafički i web dizajn i ostale usluge,
vl. Kazimir Samošćanec
Bubnjaračka 14
10090 Zagreb
OIB: 18216413028
tel: +385 91 950 8898
e-mail: info@vinvin.hr
IBAN: HR10236000011202765739, Zagrebačka banka d.o.o.
• Kupnjom proizvoda Kupac izjavljuje da prihvaća uvjete poslovanja. Navedene odredbe mogu biti promijenjene i važeći su/primjenjuju se uvjeti u trenutku naručivanja.